Instant Regret.. - #86[REDDIT REVIEW]

44 258
248
 
Instant regret clicking on this video bros
🧎Subscribe to become a FLOOR GANG Member here: 👉noburn.info/post/-lHJZR3Gqxm24_Vd_AJ5Yw.htmljoin
Get exclusive epic pewdiepie inside epic access and large PP!
🥤PewDiePie Gfuel:(affiliate link): gfuel.ly/31Kargr
#CodePewdiepie
✨My Stores✨
👕Merch: represent.com/store/pewdiepie
👘Tsuki clothing: tsuki.market/
🗿 Figurine: pewdiepie.store/
⚙️My Setup (affiliate link)⚙️
🪑 Chair: clutchchairz.com/pewdiepie/
⌨️ Keyboard: ghostkeyboards.com/pages/pewdiepie
🖱️ Mouse: ghostkeyboards.com/pages/pewdiepie
🕹️ Pewdiepie's Pixelings
iOS: buff.ly/2pNG0aT
Android: buff.ly/34C68nZ
#pewdiepie #pixelings
🕹️Pewdiepie’s Tuber Simulator
iOS: apps.apple.com/us/app/pewdiepies-tuber-simulator/id1093190533
Android: play.google.com/store/apps/details?id=com.outerminds.tubular&hl=en_GB&gl=US
🎮Arkade Blaster Controller: noburn.info/id/video/rIXKfdeKf4OIb6g.html Arkade Blaster Pro! #ad
⛰️NordVPN DOWNLOAD (affiliate link)⛰️
Special Cyber deal! Go to NordVPN.com/pewdiepie and use code PEWDIEPIE to get 68% off a 2 year plan plus 1 additional month free AND a surprise gift. It’s risk free with Nord’s 30 day money-back guarantee!
Gaming
Runtime: 08:14

Kommentarer

yermanoh
yermanoh - Dag siden
pec deck guy is smart enough not to get involved with gym thots fuck up, let some simp do that shit
Talal Eid
Talal Eid - 2 dager siden
Pewds: “I don’t know what instant regret feels like”
*bridge flashbacks*
Notchella1
Notchella1 - 3 dager siden
6:59 Ay that's I'mBrandonFarris, blokes really funny
Dude X
Dude X - 3 dager siden
6:50
Rotten fish...
A really bad smell...
*Gyo flashbacks*
j a d
j a d - 5 dager siden
lol
Dogs as Pet
Dogs as Pet - 5 dager siden
Worst day of people
Dogs as Pet
Dogs as Pet - 5 dager siden
Worst day of people
We All Like it So Milk It
We All Like it So Milk It - 5 dager siden
Wait pewds went to Austria
Heggo The eggo
Heggo The eggo - 6 dager siden
Yes nee flanders
hayley gay
hayley gay - 6 dager siden
brandon!!!!!!!
Layla
Layla - 6 dager siden
Ahh so we are sharing scar stories apparently. Well long story short I almost lost my eye at 8 years old
Neon 999
Neon 999 - 7 dager siden
That WaTS HaPpEnInG !!?🤣
Little Red
Little Red - 7 dager siden
OMG!! I never thought I’d see Brandon Farris in a PewDiePie video 👌🏻👌🏻👌🏻
Groupe Halawa
Groupe Halawa - 8 dager siden
Peace be upon you. I am a content maker with my friends. I hope that Biodebay subscribers subscribe to my channel. Thank you.
Everything Matters
Everything Matters - 9 dager siden
the subreddit should be called r/what an idiot
Xclous
Xclous - 10 dager siden
3:34 ayy Hassan Ali
XenonKey
XenonKey - 11 dager siden
Bruh you forgot to shave under your nose.
Desi Nation
Desi Nation - 11 dager siden
regret
Jack Nedry
Jack Nedry - 12 dager siden
0:42,
That girl is trolling HARD
1:15,
What the actual fuck, why were those idiots on that car!
4:44,
I don’t care how many times I see this, I’ll STILL feel it...
Otto Olsson
Otto Olsson - 13 dager siden
2:09 imagen all the harry potter memes
lmfao69
lmfao69 - 13 dager siden
Monk-E
Joshua Benedict J
Joshua Benedict J - 13 dager siden
K
Fred Fred
Fred Fred - 13 dager siden
2017
The Black Cat
The Black Cat - 13 dager siden
7:14 That Guy's A YOUTUBER I KNOW =D
Watcher
Watcher - 14 dager siden
M
Lucas Mancini
Lucas Mancini - 14 dager siden
Holy sh*tt 81.2% subscribed 😮 not bad, big pp
Mangø. Kaiøri
Mangø. Kaiøri - 14 dager siden
My messenger: dorime
Pewdiepie: *stop it young lady*
thats what i call perfact timing
Rahul Jaykar999
Rahul Jaykar999 - 15 dager siden
Subscribe karo mai bhi turant karunga
General Zodberg
General Zodberg - 18 dager siden
lmao felix and i both got scars but from different ways he was walking around with blood coming from my head in a bar after hitting his head, and when i was 6 my sister rammed my forehead into a table on accident
Captain SHADOW
Captain SHADOW - 18 dager siden
Hmm
Hey Flanders how are you
farahumaii 7
farahumaii 7 - 19 dager siden
idk but pewds should do a vid just bout monkey 🐵
MattyG27
MattyG27 - 19 dager siden
Is that the fish Idubbbz eated and vomited? Lol...It looks like it.
MattyG27
MattyG27 - 19 dager siden
Damn was that girl drinking moonshine or what!????....😂
MattyG27
MattyG27 - 19 dager siden
*Ned Flanders*
DJ Turbeville
DJ Turbeville - 19 dager siden
Pewds:"Nedd flanders"
Me:🤣
Macy Eisman
Macy Eisman - 20 dager siden
6:47 it the moment I realized that my father is watching and video of one of my favorite youtubers 😭
B3NJA YT
B3NJA YT - 20 dager siden
Hello
Gillis brentel
Gillis brentel - 21 dag siden
hej felix
du är bra
Ramen _Doodle
Ramen _Doodle - 21 dag siden
Dose Half life sounds do
Julianna H ꨄ
Julianna H ꨄ - 21 dag siden
1:25 that's not chad energy, that's "not white so you're a racist" energy.
Three Kings
Three Kings - 21 dag siden
well done great work nice job
Robert Hughes
Robert Hughes - 21 dag siden
🤣🤣🤣
Nina Rentz
Nina Rentz - 22 dager siden
Omg I was the 13.000 th comment !!!! Hahahaha
LIL Cactus
LIL Cactus - 24 dager siden
Why would you waste your time searching for anthrax,if you could just use suströming
Ethan 201x
Ethan 201x - 24 dager siden
this was on my birthday :D
Товарищ
Товарищ - 24 dager siden
О да. Это одно из самых прекрасных видео что я смотрел.👍
Seth Tallman
Seth Tallman - 24 dager siden
"Look at graph!"
That's a pretty good ratio, Felix. Look at my bank account. Look at it!
I have nothing... my life is spiraling downwards and I'm more depressed than ever on the verge of losing my fucking sanity and any shred of joy left in my life. Every day I feel like I'm about to have a gd stroke or a heart attack. A legitimate fear by the tense feeling I get in my chest multiple times a week. Give me your subs, ratio and editors and I will never complain about it, but instead thank my viewers for having better than a 4 to 5 ratio.
Thank us. Don't shame us.
Vitanimat0r
Vitanimat0r - 24 dager siden
Loved the HL sound effects
Erica D
Erica D - 25 dager siden
3:51 -"DAMMIT MICHAEL!"
ada uysal
ada uysal - 26 dager siden
..
BiG bRiAn
BiG bRiAn - 26 dager siden
N E D F L A N D E R S
Mosasaurus
Mosasaurus - 26 dager siden
The Ned Flanders got me
Baivaw Jha
Baivaw Jha - 26 dager siden
Hey
Isaac Dynys
Isaac Dynys - 26 dager siden
How to become monke?
Jeevan Shrestha
Jeevan Shrestha - 26 dager siden
This video deserve a Like or million
Hannah Sears
Hannah Sears - 27 dager siden
Most of them deserved that shit
Almert wold 6
Almert wold 6 - 27 dager siden
Japan sinks 2020
سجاد الكرادي
سجاد الكرادي - 28 dager siden
Gjkmdlkn
iconic trooper
iconic trooper - 28 dager siden
T-series: 90 years old army
PewDiePie: 9 years old army
Cocomelon: 9 months old army
Ark*
Ark* - 10 dager siden
@420mgofmemes I’m 9 months and 9 years old at the same time
420mgofmemes
420mgofmemes - 22 dager siden
9 months years old
FBI open up
FBI open up - 22 dager siden
Don’t want to look like a Karen but please remove year
Isaac Nunex
Isaac Nunex - 26 dager siden
hmm
TheAdvertisement
TheAdvertisement - 28 dager siden
5:45 I love how the guy smoothing it out just gives up and throws the smoother tool thing into the cement.
tower of hell Pro
tower of hell Pro - 28 dager siden
Yyyugggh
Isobel Morris
Isobel Morris - 28 dager siden
No your Ned Flanders not pewdiepie
Lisa Abel
Lisa Abel - 28 dager siden
Lol
naoise johnston
naoise johnston - Måned siden
pewdiepie looks like zeke from attack on titan
Danielle Bergmann
Danielle Bergmann - Måned siden
Why do people see primates and immediately have to bother them?
Cupcake playz
Cupcake playz - Måned siden
I feel like he's gonna get 200 Mill subs in like 10 or more years lol
Adam Lord
Adam Lord - Måned siden
Like the Seinfeld episode with the bad smell in the car you can't sell or anything and can't get the smell out lol
Islamic Republic of Pakistan
3:32 🤣😭😭🤣🤣
Immaduck Bro
Immaduck Bro - Måned siden
Pewdiepie short and has no legs how dose he jump and hit head 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Rishi Roy
Rishi Roy - Måned siden
Ever got trolled by a random person?? 8:13
rudelfs
rudelfs - Måned siden
Americans...
christiana vegors
christiana vegors - Måned siden
does anybody know where his shirt is from?
CHILLZ2199 kryptex
CHILLZ2199 kryptex - Måned siden
Ok
THE KINGDICE
THE KINGDICE - Måned siden
7:12 all over my brand new prias
Stefan Gindi
Stefan Gindi - Måned siden
How do didy negborino
Jack P.Ness
Jack P.Ness - Måned siden
I can’t find poop/shower video😂
Chandler Clark
Chandler Clark - Måned siden
4:44 every man felt that
Jackie Waters
Jackie Waters - Måned siden
But the vid is not 10 min long
Idk Really
Idk Really - Måned siden
I got a big scar on my forhead cuz i runed into a doornob when i was like 5 lol
Zuki John
Zuki John - Måned siden
2:42 VietNam
Nicky Erps
Nicky Erps - Måned siden
Is it stealing if u did not when out the door yet?
Niet Vyndeh
Niet Vyndeh - Måned siden
I legit replayed 4:35 like 10 times
CaptainRex36
CaptainRex36 - Måned siden
1:40 I think he pooped himself.
tyranus7
tyranus7 - Måned siden
great vid
Titouan Leroux
Titouan Leroux - Måned siden
4:36
That one made me laugh
C Velez
C Velez - Måned siden
bruh brandonfarris did a collab with pewdiepie
lil pony
lil pony - Måned siden
"My name is PeTeR pAcK~"
KEN TORRES CALIMAG PH
KEN TORRES CALIMAG PH - Måned siden
Hi for the people who noticed pewds knuckle
ユーコン
ユーコン - Måned siden
3:34 he sacrificed his life for pakistan
Ayesha Imran
Ayesha Imran - Måned siden
I love you bro
Christian Ahrmann
Christian Ahrmann - Måned siden
I just deleted a game I spent hours on by mistake looking at people fuck up worse than me helps a loy
That Geeky Gamer
That Geeky Gamer - Måned siden
I remember the good days when pewdipie raged at barrels, he is still my favorite content creator after all these years
HideANDLook
HideANDLook - Måned siden
Bruh the girl was trying to do whatt??🤣
Sir Dillalot
Sir Dillalot - Måned siden
What's with the half life sound effects XD they are amazing
BushyPlays
BushyPlays - Måned siden
2:53
David Blanchard
David Blanchard - Måned siden
5:14 this frame is perfect
Kayden Durrett
Kayden Durrett - Måned siden
4:00 guy like I ant no simp then the simp comes to help
coco mila
coco mila - Måned siden
6:10 Namjoon has entered the chat
Yoshii
Yoshii - 24 dager siden
*o.*
coco mila
coco mila - 24 dager siden
@Yoshii Kim namjoon of bts... He's well known for destroying everything he touches
Yoshii
Yoshii - 24 dager siden
Who?
ka tie
ka tie - Måned siden
3:14 Just in case anyone needs it, to put out a fire from the oil catching fire, put on the lid and leave it till it stops burning. Adding water to the pot will make it worse as you can see from the clip.
Neste